קרוסלה גבוהה זכוכית

תוכן עניינים

קרוסלה גבוהה היא אמצעי בקרת כניסה פרקטי יוקרתי מאוד. קרוסלה גבוהה עשויה מזכוכית היא כבר פתרון בקרת כניסה יעיל וגם מרשים במיוחד. התקנת קרוסלה בגובה מלא מזכוכית מחייבת מיומנות גבוהה מאוד ולכן חשוב להפקיד את המשימה בידיים מקצועיות ועתירות ניסיון – ססמי מערכות בע"מ פועלת בתחום מערכות הפתיחה האוטומטיות כבר 30 שנים. בפרק זמן זה פיתחנו מומחיות של ממש בכל הנוגע לכל סוגי בקרות הכניסה, ובפרט לגבי קרוסלה גבוהה זכוכית.

אסתטיות ללא פשרות

במאה ה-21 סעיף האסתטיות מקבל משקל נכבד בכל החלטה כמעט. המין האנושי אוהב להקיף את עצמו בפריטים מרשימים שמייצרים תחושות חיוביות בכל מקום. גם כשנוצר צורך להתקין פתרון בקרת כניסה במבנה מסוים, ובפרט קרוסלה, ישנון רצון טבעי למצוא מערכת שתהיה גם פרקטית וגם יפה. מאחר שעבור המבקרים במבנה – בין אם מדובר על מוסד ציבורי, בניין משרדים, מרכז ספורט או קניון – הקרוסלה היא המפגש הראשון עם הבניין, יש לה השפעה ניכרת על הרושם הראשוני. כשהרושם הראשוני הוא אסתטיות גבוהה, המקום נתפש ככזה שמשקיע בחוויית הלקוח, מקדיש תשומת לב גם לפרטים הקטנים ושואף למצוינות.

קרוסלה גבוהה מזכוכית של Cominfo – איכות גבוהה במיוחד

קרוסלה גבוהה זכוכית חייבת להיות גם עמידה, גם מעוצבת היטב וגם יעילה, כלומר למלא את המשימה עצמה, בקרת כניסה, באופן הטוב ביותר האפשרי. על סמך הניסיון הרב שלנו, וההיכרות עם כל הדגמים המתקדמים ביותר של החברות המובילות בעולם בקרת הכניסה, אנחנו ממליצים על הקרוסלות של Cominfo. זוהי חברה אירופאית שחרטה על דגלה חדשנות ומחויבות ללקוחות, בדיוק כמו ססמי מערכות, ובהתאם מייצרת קרוסלה גבוהה מזכוכית בסטנדרטים גבוהים במיוחד.

הקרוסלה היא מסדרת Rexon, ובמידת הצורך ניתן לשלב בה כל אמצעי בקרת כניסה רלוונטי (ביומטרי, כרטיס עובד וכו'). כמו כן ניתן להטמיע במערכת אורות בהתאמה מלאה להעדפות הספציפיות שלכם, ועוד מרכיב חיוני הוא מנגנון שמאפשר מעבר גם במקרים של הפסקת חשמל.

בטיחות מרבית

קרוסלה בגובה מלא מדגם Rexon Glass כוללת זכוכית מחוסמת ותושבת נירוסטה. עובדה זו הופכת כל קרוסלה גבוהה מזכוכית של Cominfo למוצר בטוח לחלוטין לשימוש. עוד כדאי לדעת שהדגמים השונים של חברה זו עומדים בכל התקנים האירופאיים העדכניים.

אופן הפעולה: כנפי הזכוכית של הקרוסלה ממונעות ומתחילות לנוע עם קבלת הרשאה לכיוון הכניסה. בזמן שהקרוסלה במצב סגור, היא נעולה באמצעות מנעול אלקטרו-מגנטי שמספק ביטחון מרבי. במידה ואדם לא מורשה מנסה להיכנס ביחד עם אדם מורשה, ובצד הנגדי חיישן מזהה זאת, כנפי הזכוכית יסתובבו בכיוון הנגדי ויוציאו את האדם הלא מורשה מהקרוסלה.

התקנת קרוסלה גבוהה זכוכית עם אנשי המקצוע המנוסים ביותר

סדרת Rexon כוללת שני דגמים של קרוסלה בגובה מלא מזכוכית, כשההבדל ביניהם הוא ברוחב המעבר: 70.5 ס"מ או 80.5 ס"מ. בשני הדגמים הקרוסלה מורכבת מ-3 כנפיים, והגובה של היחידה הוא 245 ס"מ (גובה המעבר עצמו – 205 ס"מ). הזכוכית היא כאמור זכוכית מחוסמת בעובי של 10 מ"מ, ותשומת הלב הרבה שמקדישה Cominfo לעיצוב מבטיחה קרוסלה גבוהה מרהיבה.

אנשי ססמי מערכות אמונים על התאמת הקרוסלה לצרכים הספציפיים בכל מקום, ועל התקנה יעילה, מהירה, מדויקת ואמינה לחלוטין – כך שתוכלו לרוות נחת מהקרוסלה במשך שנים רבות מאוד.

מאמרים נוספים
בקרת כניסה ססמי
מעבר מהיר LX
מנוע לחלון בבית
מנוע לחלון בבית
קרוסלות מתכת גבוה מבוקרת
קרוסלות מתכת גבוה מבוקרת

אז מתחברים ?

השאירו פרטים ונציג חוזר אליכם בהקדם

אז מתחברים ?

השאירו פרטים ונציג חוזר אליכם בהקדם

אז מתחברים ?

השאירו פרטים ונציג חוזר אליכם בהקדם

בודק...