קרוסלה נמוכה

תוכן עניינים

קרוסלות נמוכות הן אמצעי בקרת כניסה פונקציונלי ואסתטי. פתרון זה מתאים בעיקר לשימוש בתוך מבנים, אם כי ניתן להתקין אותו מחוץ למבנים. קרוסלות נמוכות מגיעות לגובה המותניים של אדם ממוצע, ולכן משתלבות היטב בכל חלל מבלי להתבלט לעין יתר על המידה. הערך המוסף של ססמי מערכות בע"מ הוא התאמה מושלמת לצרכים הספציפיים בכל מקום ולאילוצים הנדסיים ואחרים. אנחנו מייצרים, מייבאים, מתקינים ומטפלים במערכות פתיחה מכל הסוגים כבר למעלה מ-30 שנה – והניסיון הרב שצברנו בא לידי ביטוי גם כשנדרשת קרוסלה נמוכה.

בטיחות ללא פשרות ועמידות מרבית

הדרישה הראשונה לגבי כל קרוסלה נמוכה היא רמת בטיחות גבוהה במיוחד. למעשה זהו סעיף שאסור להתפשר עליו, מסיבות ברורות. דגמי הקרוסלות הנמוכות שאנחנו מציעים ללקוחותינו, כמו גם הדגמים השונים של קרוסלה בגובה מלא, עומדים בכל התקנים העדכניים המחמירים ביותר. בנוסף כוללת כל קרוסלה גם מנגנון שמבטיח פתיחה מלאה כשנוצר בכך צורך, למשל במצבי חירום ובזמן הפסקות חשמל.

החומר שממנו מיוצרת קרוסלה איכותית הוא פלדת אל-חלד. החוסן הרב של חומר זה מהווה בסיס איתן לעמידות במשך שנים רבות, גם בשימוש אינטנסיבי מאוד. גם לעובדה שחלקי הקרוסלות שתקבלו מאיתנו לא מחלידים יש כמובן חלק בכדאיות הבחירה בהן, ובפרט בסביבה שאחוזי הלחות בה גבוהים.

התאמה מדויקת לקצב הספיקה הצפוי

ססמי מערכות מציעה מגוון רחב של קרוסלות נמוכות, כך שניתן למצוא פתרון אופטימלי לכל מקום. השיקולים העיקריים הם השטח שניתן להקצות לקרוסלה ומספר האנשים שצפוי לעבור בכל פרק זמן נתון. כמו כן נדרשת התאמה של הדגם שיותקן מבחינת רמת בקרת הכניסה הרצויה בכל מקום. אנשי המקצוע שלנו אמונים על קשב מלא לכל לקוח ועל אפיון צרכים מדויק – כך שתוכלו להיות בטוחים שתקבלו את הקרוסלה הנמוכה האופטימלית עבורכם.

קרוסלות נמוכות בעיצוב מודרני ומרשים

קרוסלה נמוכה היא כאמור לא "רק" פתרון פונקציונלי אלא גם מוצר מעוצב להפליא. הקווים הנקיים והמדויקים מקנים למערכת מראה עכשווי, ובזכות היעילות שלה הקרוסלה גם נתפשת כפריט חיוני וחיובי. עוד כדאי לדעת שישנה בחירה לגבי מבנה הקרוסלה הנמוכה – אופציה אחת היא זרועות (לרוב 3), אופציה נוספת היא לוחות שקופים לכל אורך הקרוסלה (כלומר מסמוך לרצפה ועד למלוא הגובה של המתקן) וישנה גם אופציה ללוחות שמכסים רק חלק מהגובה, למראה אוורירי ומינימליסטי.

לססמי מערכות ניסיון רב בעבודה מול אדריכלים, מעצבות ובעצם כל איש או אשת מקצוע רלוונטיים – כך שההתאמה של הקרוסלה הנמוכה למבנה תהיה אופטימלית גם בהיבט האסתטי.

התקנת קרוסלה נמוכה ביעילות ובאחריות

אם קרוסלה גבוהה מותקנת בעיקר מחוץ למבנים, הקרוסלות הנמוכות מתאימות מאוד לשימוש פנים (אבל לא רק!). בין השאר ניתן לראות קרוסלה בגובה המותניים בכניסה לבריכות שחייה, בכניסה לחנויות גדולות כמו למשל חנויות פארם, בתחנות רכבת, מרכזי ספורט ועוד. הצוותים של ססמי מערכות מיומנים מאוד בביצוע התקנת קרוסלה נמוכה בזריזות ובאופן מדויק ובטוח, תוך צמצום ההפרעה לשגרת הפעילות במקום למינימום ההכרחי.

דגמים מומלצים במיוחד

הקרוסלות הנמוכות המומלצות הן של חברת Cominfo, מסדרת Bar. סדרה זו כוללת מספר דגמים:

* דגם Bar ek – עמוד מרכזי ואליו מחוברות הזרועות אשר מסתובבות עם קבלת ההרשאה. כמו כן ישנן תוספות אופציונליות רבות.

* דגם Bar ba – דגם פופולארי בשל חוזקו. הגוף של דגם זה מיוצר בצורת ח', ולכן מתאפיין ביציבות רבה וחוסן משמעותי. גם את הדגם הזה ניתן לקבל עם מגוון תוספות.

* דגם Bar one – הדגם המוביל של Cominfo, וגם מבחינת ססמי מערכות זהו מוצר הדגל בתחום הקרוסלות הנמוכות. זוהי קרוסלה בעלת זרוע אחת אשר משנה את כל התפישה הקיימת לגבי קרוסלות נמוכות. הזרוע ממונעת באמצעות מנוע ללא פחמים, ולכן יכולה לעבוד ברציפות ובשקט זמן רב. עוד יתרון בולט הוא שבזמן הפסקת חשמל הזרוע נופלת כלפי מטה ומאפשרת מעבר חופשי ומילוט מהיר. עם חזרת מקור המתח, הזרוע תחזור למקומה באופן אוטומטי והקרוסלה תמשיך לעבוד כרגיל. ניתן לקבל קרוסלה מדגם Bar one גם עם זרוע ארוכה יותר – וכך להשתמש בה לכניסת סחורות, אנשים בעלי מוגבלויות ומשפחות עם עגלת ילדים.

מאמרים נוספים
בקרת כניסה ססמי
מעבר מהיר LX
מנוע לחלון בבית
מנוע לחלון בבית
קרוסלות מתכת גבוה מבוקרת
קרוסלות מתכת גבוה מבוקרת

אז מתחברים ?

השאירו פרטים ונציג חוזר אליכם בהקדם

אז מתחברים ?

השאירו פרטים ונציג חוזר אליכם בהקדם

אז מתחברים ?

השאירו פרטים ונציג חוזר אליכם בהקדם

בודק...