מעבר נגיש + סחורות

תוכן עניינים

במאה ה-21 ישנה מודעות גבוהה מאוד לחשיבות הנגשת מבנים. חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, והתקנות שנקבעו על סמך חוק חשוב זה, מחייבות יצירת מעברים נגישים בכניסה למגוון רחב מאוד של מבנים. מעבר לחובה הרגולטורית, רצוי תמיד להקל ככל האפשר על אנשים המתניידים עם כיסאות גלגלים. תועלת משמעותית נוספת שמספק מעבר נגיש היא האפשרות להכניס למבנה גם סחורות וחפצים במידות גדולות. ססמי מערכות בע"מ מייבאת, מייצרת ומתקינה מעברים רחבים המותאמים לנכים על בסיס בקיאות מקצועית מעמיקה וניסיון רחב היקף.

התאמה מושלמת למאפיינים הספציפיים של המבנה והכניסה אליו

המרכיב החשוב ביותר בשירות שאנחנו מעניקים ללקוחותינו – הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי – הוא ההתאמה המלאה לכל מפרט דרוש. כמו כן אנחנו מבטיחים, ומקיימים, מענה מדויק ויעיל לכל צורך, כולל במקומות שבהם ישנם אילוצים הנדסיים ואחרים שמחייבים פתרון ייחודי.

את אותה התאמה מושלמת הכרחית אנחנו מספקים על בסיס הניסיון שצברנו במשך למעלה מ-30 שנות פעילות, ועל בסיס היכרות עם כל הדגמים החדישים ביותר של מערכות הפתיחה הרלוונטיות – אלה המאפשרות מעבר נגיש של בני אדם וסחורות. לאחר מיפוי השטח והמפרט המבוקש לבקרת הכניסה, נקדיש את מלוא תשומת הלב הנדרשת לתכנון הפתרון הנכון ביותר.

מעבר נגיש בסטנדרטים גבוהים במיוחד – של Cominfo

המעברים הנגישים הטובים ביותר שיש כיום הם אלה של Cominfo. זוהי חברה אירופאית שידועה בחדשנות הטכנולוגית כמו גם במתן תשומת לב רבה לפן האסתטי של כל בקרת כניסה. הדגמים המותאמים למעבר כיסאות גלגלים וסחורות הם מסדרת Pegas, וכן דגמים שונים מסדרת Rexon. בין היתרונות העיקריים של דגמי Cominfo שאותם אנחנו מתקינים כשנדרש מעבר נגיש:

* בחירה נרחבת לגבי רוחב המעבר – ולכן פתרון מדויק לכל חלל.

* פתיחה וסגירה מהירה – על-מנת להעביר מספר מקסימלי של אנשים בכל פרק זמן נתון.

* פעולה שקטה – כך שלא נוצר מטרד רעש במקום.

* נטרול מידי של המעבר במידת הצורך – למשל בעת הפסקת חשמל או במצבי חירום.

* עיצוב מודרני – כולל אפשרות להתאים את מאפייני המעבר לעיצוב המבנה הספציפי ובכך ליצור הרמוניה מושלמת.

* מקסימום בטיחות – כל המעברים עומדים בתקנים אירופאים מחמירים.

התקנה מדויקת ומוקפדת של פתרון בקרת כניסה אופטימלי

השלב הבא בדרך לבקרת כניסה מונגשת היטב לבעלי כיסאות גלגלים ולסחורות מכל הסוגים הוא ההתקנה. המיומנות הגבוהה של צוותי ססמי מערכות מובילה להתקנה מדויקת ויעילה. אנחנו מקפידים לשמור על השקט והסדר, וכך על מינימום הפרעה לשגרה הרגילה. התוצאה: מעבר נגיש שימלא את ייעודו במשך שנים רבות באופן מיטבי.

עוד כדאי לדעת שניתן לשלב בכל מעבר נגיש סוגים שונים של בקרות כניסה, בהתאם לצורך. המומחיות של ססמי מערכות, והמחויבות שלנו למתן שירות מצוין לכל לקוח, מבטיחים את תכנון המערכת הנכונה ביותר ואת התקנתה באופן מיטבי.

מאמרים נוספים
בקרת כניסה ססמי
מעבר מהיר LX
מנוע לחלון בבית
מנוע לחלון בבית
קרוסלות מתכת גבוה מבוקרת
קרוסלות מתכת גבוה מבוקרת

אז מתחברים ?

השאירו פרטים ונציג חוזר אליכם בהקדם

אז מתחברים ?

השאירו פרטים ונציג חוזר אליכם בהקדם

אז מתחברים ?

השאירו פרטים ונציג חוזר אליכם בהקדם

בודק...