מנועי שרשרת באורכים שונים לחלונות פתיחה

תוכן עניינים

מנוע שרשרת לחלון פתיחה הוא מוצר שחייב להיות אמין לחלוטין – כך שבמצב חירום, כשנדרשת פתיחה מהירה של החלון לצורך שחרור עשן, הוא ימלא את ייעודו. מאפיין הכרחי נוסף של מנועי שרשרת באורכים שונים הוא עמידות גבוהה, כדי שלא תיאלצו להתקין מנוע חדש כעבור זמן קצר ו/או לטפל בתקלות לעיתים קרובות. בנוסף, בימינו פתרונות מסוג זה נבחנים גם בהיבט האסתטי, כך שהמערכת צריכה להיות בעלת מראה עדכני ונעים לעין. עם ססמי מערכות בע"מ תוכלו לסמן V על שלושת המרכיבים הנ"ל, וליהנות מיחס עלות-תועלת משתלם במיוחד.

מנוע שרשרת לכל סוג חלון

הניסיון הרב של ססמי מערכות – אנחנו פועלים בתחום מערכות הפתיחה האוטומטיות מכל הסוגים כבר למעלה מ-30 שנה – מתורגם ליכולת מוכחת להתאים מנוע שרשרת לכל חלון מכל סוג. בפרט אנחנו יודעים לספק מענה מדויק לחלונות לשחרור עשן וגם לסקיילייטים (שהופכים נפוצים יותר ויותר בשנים האחרונות בזכות היתרונות המשמעותיים שלהם).

התאמה הכרחית נוספת היא לאופי מנגנון הפתיחה, כשהאפשרויות העיקריות הן חלון ציר וחלון קיפ (החלון בעל המנגנון שמאפשר הטיה של החלון כלפי פנים לצורך פתיחתו). כמו כן אנחנו אמונים על התאמת מנוע לגודל המפתח, למשקל החלון ולמיקום הפתח (עילי / תחתי / צידי).

מנועי שרשרת לחלונות פתיחה עם עמידות גם בטמפרטורות גבוהות מאוד

אחת המטרות העיקריות של הוספת מנוע שרשרת לחלון פתיחה היא החובה לעמוד בתקן העדכני לגבי כיבוי אש – כלומר היכולת להבטיח פתיחה אוטומטית של החלון במקרי שריפה, ללא תלות כלשהי בפעולה ידנית. בהתאם אנחנו מייבאים ומשווקים מנועי שרשרת שממשיכים לעבוד גם בטמפרטורות גבוהות מאוד.

אלמנט משמעותי אחר הוא הבטחת הפעלת המערכת גם כשאין חשמל (עקב השריפה או כתוצאה מניתוק יזום של הזרם). גם השרשרת עצמה, שהיא זו שפותחת בפועל את החלון, מתאפיינת בחוסן רב בזכות מעטפת האל-חלד והגוף מפלדה.

עוד חשוב להדגיש שבחירת המוצרים בקטגוריה זו (וגם בקטגוריות אחרות של מערכות פתיחה אוטומטיות) מתבססת על התעדכנות מתמדת לגבי כל החידושים בעולם. בנוסף, כל חברה שאת מוצריה אנחנו מציעים עומדת בתקן ISO9001 והמנועים עצמם עומדים בתקןRWA .

שיתוף פעולה יעיל עם אדריכלות ומעצבים כדי להבטיח מראה מרשים

אנחנו מודעים היטב לצורך באסתטיות לצד הפרקטיות והאמינות, והדבר בא לידי ביטוי לאורך 3 העשורים שבהם אנחנו פועלים (למעשה החברה הוקמה כבר ב-1958 (!) וייצרה במשך 35 שנים מוצרי אלומיניום בהתאם לטעם הלקוחות). בפרט אנחנו מקפידים על שיתוף פעולה פורה ויעיל עם מעצבות ואדריכלים על-מנת שהמערכת המותקנת אצל הלקוח תהיה שובת לב, בעלת חזות עכשווית וכזו שיוצרת הרמוניה נעימה לעין עם האלמנטים האחרים בחלל.

התקנה מדויקת של כל מנוע שרשרת

גם לאחר שכבר התקנו מספר רב במיוחד של מנועי שרשרת לחלונות פתיחה מכל הסוגים, הצוותים המקצועיים של ססמי מערכות עוברים באופן קבוע הדרכות והשתלמויות. המטרה: לבצע כל התקנה של כל מערכת בסטנדרטים הגבוהים ביותר הקיימים (וכמובן על-פי התקנים הרלוונטיים). שביעות הרצון הרב של כל לקוחותינו לאורך השנים מעידה על כך שהמטרה הושגה ומושגת כל פעם מחדש.

מידע רלוונטי נוסף לגבי מנוע שרשרת לחלון פתיחה

מערכת מנוע שרשרת לחלון פתיחה נשלטת ע"י רכזת פיקוד ובקרה. רכזת זו נשלטת ע"י מתח רשת 230V וכן מגובה במצבר (למקרה של הפסקת חשמל). ניתן לחבר לרכזת אמצעי התראה וחיווי, ובהם בין השאר גלאי רוח, גלאי גשם ועוד. רכזת הפקידו מאפשרת הפעלת מנועים לאוורור ע"י לחצני הפעלה אינטגרליים. במקרה של התראה על שריפה, תינתן עדיפות לפתיחת החלונות או סגירתם בהתאם לתכנות המערכת. למידע נוסף, מותאם ספציפית למאפייני החלון אצלכם, מוזמנים ליצור איתנו קשר.

מאמרים נוספים
בקרת כניסה ססמי
מעבר מהיר LX
מנוע לחלון בבית
מנוע לחלון בבית
קרוסלות מתכת גבוה מבוקרת
קרוסלות מתכת גבוה מבוקרת

אז מתחברים ?

השאירו פרטים ונציג חוזר אליכם בהקדם

אז מתחברים ?

השאירו פרטים ונציג חוזר אליכם בהקדם

אז מתחברים ?

השאירו פרטים ונציג חוזר אליכם בהקדם

בודק...