דלתות אוטמות לבתי חולים קופות חולים ומעבדות

תוכן עניינים

בבתי חולים, קופות חולים ומעבדות ישנם חדרים שבהם נדרשת רמת סטריליות אבסולוטית. בכל מקום שכזה הדלת חייבת לספק הגנה מלאה מפני חדירת לכלוך, חיידקים ומזהמים נוספים. דלתות אוטמות מספקות צורך חיוני זה, וכדי להבטיח איכות ללא פשרות ודלת מתקדמת במיוחד חשוב להפקיד את הבחירה ואת מלאכת ההתקנה בידיים מקצועיות במיוחד. לססמי מערכות בע"מ ניסיון של יותר מ-30 שנים בתחום מערכות הפתיחה, לרבות היכרות מעמיקה עם הדלתות האוטמות וההרמטיות – ובהתאם יכולת להבטיח (ולקיים) פתרון מושלם גם עבורכם.

דלת אוטמת – מענה מלא לכל הדרישות

דלתות אוטמות הן דלתות בעלות מנגנון ייחודי, שבזכותו ניתן להגיע לרמת הסטריליות הרצויה. למעשה, גם התכנון וגם הייצור של כל דלת אוטמת מאפשר לענות על כל הדרישות הרלוונטיות בבתי החולים, קופות החולים, המעבדות והמקומות הנוספים שבהם ניקיון מוחלט הוא קריטי.

בפרט אוטמת הדלת את החדר מפני חדירת חיידקים, לכלוכים, רעש, קרני רנטגן ועוד. בזכות איכות זו דלת הרמטית מאפשרת למשל לחדר ניתוח או לחדר שמתבצע בו מחקר רגיש למלא את ייעודו.

איך דלת הרמטית מאפשרת רמת איטום מיטבית?

דלת אוטמת או הרמטית מגיעה כאמור עם מנגנון מיוחד שמייצר איטום בין הדלת לבין הרצפה, בין הדלת לבין המסגרת ובין חלקי הדלת או הכנפיים של הדלת האוטומטית. המערכת מפעילה לחץ מדוד ומדויק על משטחי האיטום, בהתאם להנחיות שמתקבלות מבקר ממוחשב, כך שהאיטום יהיה אופטימלי. חשוב לציין כי גם למבנה הארגונומי של הדלתות בקטגוריה זו חלק בהשגת רמת האיטום הרצויה, כולל סגירה הרמטית לחלוטין. המסילות שעליהן נעות דלתות אוטמות מבטיחות תנועה שקטה וחלקה, גם כשהדלת כבדה.

ססמי מערכות – ניסיון של למעלה מ-30 שנים בהתקנת דלתות אוטמות

לאורך 3 העשורים שבהם אנחנו פועלים, התקנו דלתות אוטמות מסוגים שונים בחדרי אשפוז (לדוגמה בבית החולים אסותא לב המפרץ), בכניסה למחלקת הרדיולוגיה בבית החולים שיבא תל השומר, בחדרים סטריליים, חדרים נקיים, חדרים עם בקרת אוויר, חדרים עם הגנה בפני חיידקים, מפעלי תרופות (למשל מפעל התרופות המתקדם תרו) וגם באולפני הקלטות ועוד מקומות רלוונטיים.

הניסיון הרב בא לידי ביטוי בהתאמת הדלת האופטימלית לכל צורך, וכן בהתקנה היעילה והמדויקת – שמונעת תקלות עתידיות.

דלתות אוטמות בהתאם לתקנים העדכניים

לצד הניסיון, אנחנו מקפידים להתעדכן בכל החידושים בתחום מערכות הפתיחה. בהתאם אנחנו יכולים להציע לכל לקוח מגוון אפשרויות – ובפרט דגמים שונים בכל רמת איטום, מדלת שמספקת אטימה חלקית ועד לדלת הרמטית לחלוטין. בחירה נוספת היא בין דלתות בעלות כנף אחת לבין דלתות בעלות שתי כנפיים.

כל הדלתות האוטמות מיוצרות על בסיס טכנולוגיות חדשניות, ועומדות בתקנים העדכניים המחמירים ביותר. כל דלת אוטמת שתקבלו מאיתנו מתאפיינת גם ברמת בטיחות גבוהה, וניתן לסמוך עליה ועל המנוע שמייצר את התנועה האוטומטית גם כשהיא מותקנת בפתח שעוברים בו אנשים רבים מדי יום.

פתרון מקיף לבית החולים או למעבדה

שירות התקנת דלתות אוטמות עומד בפני עצמו, או כחלק מפתרון מקיף לבית החולים, קופת החולים, המעבדה או כאמור כל מקום אחר שנדרשת בו דלת הרמטית. ההתנהלות בכל מקרה היא מול גורם אחד בססמי מערכות שירכז את כל הבקשות, הפניות והדרישות. דגש נוסף הוא שקיפות מוחלטת, ושיתוף מלא של כל לקוח בכל היתרונות, החסרונות והשיקולים שמובילים לבחירת דלת אוטמת ספציפית. התכנון, הייצור וההתקנה מתבצעים בזמינות גבוהה ובפרק זמן קצר כ

מאמרים נוספים
בקרת כניסה ססמי
מעבר מהיר LX
מנוע לחלון בבית
מנוע לחלון בבית
קרוסלות מתכת גבוה מבוקרת
קרוסלות מתכת גבוה מבוקרת

אז מתחברים ?

השאירו פרטים ונציג חוזר אליכם בהקדם

אז מתחברים ?

השאירו פרטים ונציג חוזר אליכם בהקדם

אז מתחברים ?

השאירו פרטים ונציג חוזר אליכם בהקדם

בודק...