דלת ציר כולל מנגנון פתיחה אוטומטי

תוכן עניינים

מנגנון פתיחה אוטומטי משדרג במידה ניכרת כל דלת, ובפרט דלתות הנפתחות על גבי ציר. ססמי מערכות בע"מ מייצרת, משווקת ומתקינה דלתות אוטומטיות מכל הסוגים כבר למעלה מ-30 שנה, כך שמובטח לכם פתרון יעיל במיוחד ומותאם באופן מושלם לצרכים שלכם.

כנף אחת או שתי כנפיים, מגוון אמצעי הפעלה

על-מנת לאפשר התאמה מלאה לכל מפתח, אנחנו מציעים גם דלתות ציר אוטומטיות בעלות כנף אחת וגם דלתות אוטומטיות בעלות שתי כנפיים. דלתות עם פתיחה על גבי ציר מותקנות בדרך כלל במקומות שבהם לא ניתן לשלב דלת הזזה, ולנו יש את הידע הדרוש כדי למצוא מענה לכל אילוץ הנדסי.

כמו כן ניתן לחבר לדלת כל מנגנון הפעלה דרוש – לחצנים, גלאים, קוראי כרטיסים ועוד. תשומת הלב לכל פרט ופרט באה לידי ביטוי גם בהיבט האסתטי, שבימינו מהווה שיקול נכבד בכל החלטה, כך שהדלת שתותקן אצלכם תהיה לא "רק" פרקטית אלא גם מרשימה. ססמי מערכות צברה ניסיון רב בעבודה משותפת מול אדריכליות, מעצבי פנים ושאר אנשי מקצוע, כך שכל פרויקט מתנהל ביעילות ומושלם ללא עיכובים מיותרים.

דלת ציר אוטומטית – בטיחות ללא פשרות

כל דלת ציר אוטומטית שאנחנו מספקים ללקוחותינו עומדת בכל התקנים האירופאים העדכניים. הדלתות כוללות מנגנון עצירה ורברס וכן מנגנון נגד מעיכה להפעלה בטוחה בכל מצב. כמו כן לכל דלת עם מנגנון פתיחה אוטומטי סוללת גיבוי שמבטיחה עבודה רציפה גם במקרים של הפסקת חשמל. במצבי חירום ניתן לפתוח את הדלתות באופן ידני, בקלות ובמהירות.

התקנה יעילה ומדויקת – עם מומחים מנוסים

הצוותים של ססמי מערכות עוברים הכשרות מקיפות וגם השתלמויות שוטפות. התוצאה: מעבר ליכולת המוכחת למצוא את הפתרון הנכון ביותר לכל צורך, אנחנו מבצעים כל התקנה של דלת פתיחה עם מנגנון אוטומטי ביעילות, ברמת דיוק מושלמת ותוך צמצום ההפרעה לשגרה למינימום ההכרחי.

בין לקוחותינו הרבים לאורך 30 שנות הפעילות: הטכניון, סלקום, שופרסל, סופרפארם, אוניברסיטת בן גוריון, אסותא, קניונים שונים, מסעדות, בנייני משרדים יוקרתיים וגם בבתים פרטיים כבר התקנו דלתות אוטומטיות שמשדרגות את איכות החיים.

היתרונות המשמעותיים של דלת כולל מנגנון פתיחה אוטומטי

מנגנון הפתיחה האוטומטי והעובדה שהדלת נפתחת מעצמה ונסגרת בזמן קצר ככל האפשר מייצרים מספר יתרונות משמעותיים:

* חיסכון באנרגיה – בזכות השמירה על הטמפרטורה בחלל והאפשרות להפחית את היקף השימוש בפתרונות חימום וקירור. היעילות האנרגטית חוסכת לא מעט כסף בתפעול השוטף והופכת את המבנה לידידותי יותר לסביבה.

* מקסימום היגיינה – כשאין צורך לגעת בדלת על-מנת שתיפתח או תיסגר, ישנם הרבה פחות מגעים עם אלמנטים צוברי חיידקים ו-וירוסים, ולכן נשמרת רמת היגיינה גבוהה ואיתה רמת בריאות מרבית.

* נגישות – דלת ציר כולל מנגנון פתיחה אוטומטית מאפשרת לבעלי מוגבלויות, לרבות מי שמתניידים עם כיסא גלגלים, לעבור בקלות ובנוחות.

* יוקרה – כל אדם שעובר בפתח שבו מותקנת דלת אוטומטית מתרשם מהמראה שלה ועוד יותר מהעובדה שהיא נפתחת עבורו. גם הסגירה המידית, בלי צורך בפעולה מצד האדם, הופכת את המבנה למזמין ותורמת לתחושת היוקרה שהוא מייצר.

מאמרים נוספים
בקרת כניסה ססמי
מעבר מהיר LX
מנוע לחלון בבית
מנוע לחלון בבית
קרוסלות מתכת גבוה מבוקרת
קרוסלות מתכת גבוה מבוקרת

אז מתחברים ?

השאירו פרטים ונציג חוזר אליכם בהקדם

אז מתחברים ?

השאירו פרטים ונציג חוזר אליכם בהקדם

אז מתחברים ?

השאירו פרטים ונציג חוזר אליכם בהקדם

בודק...