דלת אוטומטית עם מערכת מילוט breakout

תוכן עניינים

דלת הזזה אוטומטית יכולה לשמש גם כפתרון יציאת חירום במבנים ציבוריים הומי אדם. במקרים אלה תותקן דלת אוטומטית עם מערכת ייחודית – breakout. על-מנת לספק מענה מושלם גם לצורך היומיומי בכניסה נוחה ויעילה, גם לרצון ליצור רושם ראשוני חיובי באמצעות דלת אוטומטית מעוצבת וגם לנושא הבטיחות הקריטי, נדרש ניסיון רב – ססמי מערכות בע"מ, אחרי יותר מ-30 שנות פעילות בענף, יודעת למצוא את הפתרון הנכון ביותר בהתאם למאפיינים הספציפיים של כל מבנה. הוותק והבקיאות המקצועית מהווים בסיס גם להתקנה מדויקת ומהירה, ולשביעות רצון מלאה.

איך בנויה דלת אוטומטית עם מערכת breakout?

דלת breakout אוטומטית כוללת למעשה שני מנגנונים: המנגנון הראשון הוא ה"רגיל", כלומר זה שפותח את הדלת כדלת הזזה על גבי מסילה בכל פעם שאדם מתקרב אל הפתח. המנגנון השני הוא ה-breakout, ובזכותו ניתן לפתוח את הדלת גם כלפי חוץ, על גבי ציר. דלתות אלה נקראות גם דלתות קורסות – לא מפני שהן קורסות חלילה, אלא בגלל שבמצב חירום הן קורסות ממנגנון ההזזה ה"רגיל" כך שמתאפשרת דחיפתן כלפי חוץ.

האפשרויות השונות של דלת הזזה אוטומטית עם מערכת מילוט

ססמי מערכות בע"מ משווקת מגוון רחב של דלתות קורסות, כולן של יצרניות מובילות בעולם. החלוקה העיקרית היא בהתאם למספר הכנפיים – כך שתוכלו לבחור בין דלת מילוט בעלת כנף אחת, דלת מילוט בעלת שתי כנפיים וגם דלת אוטומטית breakout עם 4 כנפיים שמהן שתיים קבועות ושתיים זזות על גבי המסילה. השיקולים העיקריים לבחירת דלת קורסת הם רוחב המפתח וכמות האנשים שצפויה לעבור בו – גם בשגרה וגם במצב חירום (שבו מטבע הדברים אנשים רבים יוצאים בבת אחת).

דלתות קורסות – לא רק למצבי חירום

המטרה העיקרית של התקנת דלת הזזה אוטומטית breakout היא כאמור להפוך את דלת הכניסה הראשית לפתח מילוט במצבי חירום. יחד עם זאת מנגנון ה-breakout, או הקריסה אם תרצו, עשוי להתגלות כפרקטי גם ביומיום – במקרים שבהם נוצר צורך להעביר אובייקט גדול ורחב במיוחד דרך הפתח, והפתיחה הרגילה של הדלת כדלת הזזה לא מאפשרת זאת.

דלת אוטומטית למילוט של ססמי מערכות – פתרון פרקטי וגם אסתטי להפליא

במאה ה-21 כמעט כל מוצר שמותקן במרחב הציבורי נבחן גם על סמך האסתטיות שלו. ססמי מערכות בע"מ מודעת לחשיבות המראה של כל דלת הזזה אוטומטית עם מערכת breakout, ועל כן מציעה דלתות קורסות מסוגננות ומרשימות. הוותק שלנו בתחום והמחויבות של כל אנשי המקצוע של ססמי לשירות לא פחות ממצוין יובילו להתקנת דלת הזזה קורסת שיוצרת הרמוניה מושלמת עם הסביבה שלה – ולמקסימום שביעות רצון של הלקוחות גם מבחינה זאת.

איפה מותקנות דלתות הזזה אוטומטיות עם מערכת breakout?

דלתות breakout אוטומטיות מותקנות בכניסה לסופרמרקטים, מרכזי ספורט, בתי חולים, בנקים, מגדלי משרדים, מרכזי קניות ועוד מקומות שמגיעים אליהם אנשים רבים מדי יום כך שנדרש גם פתרון יעיל לפינוי מהיר מאוד במקרים של שריפה, הצפה, רעידת אדמה ומצבי קיצון נוספים.

עוד כדאי לדעת לגבי דלת הזזה אוטומטית קורסת שמנגנון ה-breakout ניתן להתקנה פנימית או חיצונית. התקנה חיצונית של המנגנון תכלול גם קירוי שיגן עליו מפני גשם ומפני ונדליזם.

ייעוץ מקצועי מועיל שיעזור לכם להבין מהו הפתרון הנכון עבורכם

אחרי למעלה מ-30 שנים בתחום מערכות הפתיחה האוטומטיות, לרבות התקנת דלתות קורסות רבות מספור, אנחנו יודעים לספק לכל לקוח, בכל סוג של מבנה ובכל רוחב של מפתח, את הפתרון האופטימלי. מוזמנים לנצל את הידע שלנו ולקבל ייעוץ מועיל להפליא בלי שום מחויבות מצדכם. המחויבות היא רק שלנו – לשירות בסטנדרטים גבוהים במיוחד.

מאמרים נוספים
בקרת כניסה ססמי
מעבר מהיר LX
מנוע לחלון בבית
מנוע לחלון בבית
קרוסלות מתכת גבוה מבוקרת
קרוסלות מתכת גבוה מבוקרת

אז מתחברים ?

השאירו פרטים ונציג חוזר אליכם בהקדם

אז מתחברים ?

השאירו פרטים ונציג חוזר אליכם בהקדם

אז מתחברים ?

השאירו פרטים ונציג חוזר אליכם בהקדם

בודק...