דלת אוטומטית זכוכית ללא מסגרת (סיקוריט)

תוכן עניינים

דלת הזזה אוטומטית סיקוריט היא דלת מרהיבת עין שמשדרת יוקרה וניקיון. בעידן שבו אסתטיות היא איכות משמעותית מאוד, הדלתות האוטומטיות שמורכבות מזכוכית בלבד הן פתרון מומלץ גם לעסקים מכל הסוגים וגם לבתים פרטיים. ססמי מערכות בע"מ אמונה על עיצוב דלתות סיקוריט בהתאמה מלאה להעדפות הלקוח, ועל התקנת כל דלת אוטומטית מסוג זה כך שהמראה המרשים יבוא לידי ביטוי אופטימלי.

דלת אוטומטית סיקורית – למראה שובה לב במיוחד

דלת הזזה אוטומטית מתאפיינת מטבעה בחזות מרשימה, אבל כשבוחרים באופציה של דלת סיקוריט, שנקראת גם דלת All Glass, המראה הופך לשובה לב במיוחד.

דלת אוטומטית סיקוריט משדרת צלילות, שקיפות, מינימליזם מדויק ומעל לכל יוקרה לא מתפשרת. ייצור הדלת על טהרת הזכוכית, ללא פרופיל אלומיניום או מסגרת מתכת, מאפשר כניסת מקסימום אור לחלל וגם לכך יש חלק בתחושות החיוביות מאוד שנוצרות בו.

עם הבקיאות והמקצוענות של ססמי מערכות בע"מ תוכלו לשדרג אפילו יותר את רמת העיצוב של דלת סיקוריט, וליצור מראה ייחודי. הדרך לכך היא הוספת לוגו או כל אלמנט גרפי מבוקש אחר, באמצעות התזת חול על גבי הכנפיים של הדלת האוטומטית.

איפה כדאי במיוחד להתקין דלת הזזה מזכוכית ללא מסגרת?

דלת אוטומטית מזכוכית ללא מסגרת מהווה כאמור פתרון מעולה לצורך ולרצון של עסקים, במגוון רחב מאוד של ענפי פעילות, להרשים את המבקרים בהם. הצוותים המיומנים שלנו כבר התקינו דלתות אוטומטיות מסוג זה בעסקים שונים. בפרט מתאימה דלת סיקוריט (אגב, יש גם מי שמעדיפים לכתוב דלת סיקורית) לכניסה למשרדים בתוך בניין, בכניסה לחדר ישיבות שרוצים להקנות לו מראה מהודר, למעברים פנימיים ולמקומות נוספים שבהם יש משקל רב לפן האסתטי. בכל התקנה של דלת שכולה זכוכית ושנפתחת באופן אוטומטי כשמישהו מתקרב אליה, השקיפות והצלילות מבטיחות רושם ראשוני חיובי מאוד.

העלייה ברמת החיים והסטנדרטים הגבוהים של מפרטי הבתים הפרטיים מובילים לביקוש ער לדלתות סיקורית גם בפלח שוק זה.

דלת הזזה אוטומטית סיקוריט – בטיחות ואמינות ללא פשרות

כשמסתכלים על דלת הזזה אוטומטית סיקורית הפרמטר שמתבלט מיד לעין הוא המראה המרשים. יחד עם זאת חשוב להדגיש שכל דלת אוטומטית מזכוכית ללא מסגרת שאנחנו מתקינים היא גם מוצר בטוח לחלוטין ואמין מאוד. הסיבה לכך היא שססמי עובדת אך ורק עם חברות מובילות בעולם הדלתות האוטומטיות. בנוסף אנחנו מקפידים להתעדכן בכל החידושים בתחום, ולהציע ללקוחותינו דגמים מתקדמים של דלת סיקוריט (כמו גם סוגים אחרים של דלתות הזזה אוטומטיות, כמובן).

היתרונות הנוספים של דלת אוטומטית מזכוכית ללא מסגרת

דלת הזזה אוטומטית סיקורית מתאפיינת במספר יתרונות משמעותיים נוספים:

* חיסכון אנרגטי – בזכות הסגירה המהירה של דלת אוטומטית סיקוריט מובטח ניצול אופטימלי של פעולת המזגנים.

* היגיינה גבוהה – כשהדלת נפתחת אוטומטית אין צורך לגעת בה, אין ידיות ואין גם חיידקים על הידיות. כמו כן יש הרבה פחות אבק ואלרגנים אחרים בחלל, וזאת הודות לסגירה האוטומטית של הדלת.

* חיסכון בזמן ובעבודה – היופי של דלת הזזה סיקוריט נשמר מפני שלא נוגעים בה, ולכן תדירות הניקיון הנדרשת של הדלת נמוכה יותר.

* נגישות – דלתות אוטומטיות מנגישות חנויות ועסקים אחרים בפני ציבור בעלי המוגבלויות.

* יוקרה – כל דלת הזזה אוטומטית מייצרת קבלת פנים נעימה, וכשמתווספת לכך החזות יוצאת הדופן בזכות השקיפות והקווים הנקיים, התוצאה היא מקסימום יוקרה.

עם ססמי מערכות בע"מ תוכלו לנצל באופן מיטבי את כל היתרונות של דלת הזזה אוטומטית סיקוריט. השירות כולל ייעוץ סבלני, בגובה העיניים, על-מנת לעזור לכם למצוא את הדגם הנכון ביותר עבור העסק או הבית שלכם.

מאמרים נוספים
בקרת כניסה ססמי
מעבר מהיר LX
מנוע לחלון בבית
מנוע לחלון בבית
קרוסלות מתכת גבוה מבוקרת
קרוסלות מתכת גבוה מבוקרת

אז מתחברים ?

השאירו פרטים ונציג חוזר אליכם בהקדם

אז מתחברים ?

השאירו פרטים ונציג חוזר אליכם בהקדם

אז מתחברים ?

השאירו פרטים ונציג חוזר אליכם בהקדם

בודק...