מעבר מהיר דו כנפי הזזה

תוכן עניינים

מעבר מהיר שמבוסס על שתי כנפיים שנעות באמצעות מנגנון הזזה הוא פתרון פרקטי ואלגנטי גם יחד. מעברים מהירים בקטגוריה זו מותקנים בבנייני משרדים, מוסדות ציבור, מרכזי ספורט ופנאי ומקומות נוספים שבהם עוברים אנשים רבים בפרקי זמן קצרים. ססמי מערכות בע"מ משווקת ומתקינה מעברים מהירים איכותיים ומספקת ערך מוסף משמעותי במיוחד: התאמה מדויקת לצרכים הספציפיים ולהעדפות השונות שלכם.

בקרת כניסה איכותית על בסיס קשב מלא ללקוחות וניסיון של 3 עשורים

הבקיאות המקצועית של ססמי מערכות בע"מ היא תוצר של 30 שנות פעילות מגוונת ומוצלחת בתחום מערכות הפתיחה האוטומטיות (ולפניה עוד 35 שנים של ייצור מוצרי אלומיניום ללקוחות שונים). היכולות הגבוהות שלנו מבוססות גם על התעדכנות מתמדת בתחום שהטכנולוגיות בו מתחדשות כל העת, כך שניתן לספק מענה מלא לכל צורך.

מרכיב נוסף בשירות הוא קשב מלא ללקוחות, ובהתאם אפיון נכון של כל בקרת כניסה בכל פרויקט. הרצינות והמחויבות של כל אנשי החברה באות לידי ביטוי גם בבחירת הדגמים המתקדמים ביותר של כל סוג מעבר מהיר, ייצור מוקפד בהתאם למפרט, אספקה בזמן קצר ככל האפשר, התקנה מדויקת וגם תחזוקה שוטפת שמבטיחה שימוש ארוך טווח במיוחד בכל מערכת פתיחה אוטומטית.

מעבר מהיר דו כנפי הזזה של Cominfo בסטנדרטים גבוהים במיוחד

במקומות שבהם לא מתפשרים על איכות, אנחנו ממליצים על מעבר מהיר עם מנגנון הזזה של Cominfo – חברה אירופאית מהמובילות בעולם בתחום מערכות הפתיחה ובפרט המעברים המהירים. במיוחד מצטיינת בכל ההיבטים הרלוונטיים סדרת Easygate (שאגב, כוללת גם מערכות מעבר מהיר דו כנפי צירי).

דגמי מעבר מהיר דו כנפי הזזה של Cominfo הם שילוב מושלם של טכנולוגיה עדכנית, עיצוב מסוגנן ורמת בטיחות ואבטחה גבוהה מאוד. ניתן לשלב במערכת כל מנגנון בקרת כניסה (ובמידת הצורך גם בקרת יציאה). כמו כן ישנה בחירה לגבי גובה הדלתות, בחירה לגבי המראה (כולל, למשל, אופציה למבנה מעוגל שמייצר רכות נעימה לעין), בחירה לגבי הגוונים ורמת הגימור. עוד סיבה טובה לבחור בדגמי Cominfo היא מהירות הפתיחה והסגירה – ובזכותם היכולת להעביר מספר גדול מאוד של אנשים בפרק זמן מינימלי גם בשטח מצומצם. המערכת כוללת גם מנגנון אל-כשל שמבטיח את פתיחת המעבר במצבי חירום.

זמינות גבוהה ומחויבות מוחלטת עבורכם

לצד ההיכרות עם מעברים מהירים דו כנפיים של מיטב החברות העולמיות, ססמי מערכות מתאפיינת גם בתודעת שירות גבוהה במיוחד. המחויבות המוחלטת שלנו לשביעות הרצון של לקוחותינו באה לידי ביטוי בזמינות גבוהה, בשקיפות מלאה ובמתן ייעוץ סבלני שכולל הסברים מפורטים ובגובה העיניים כך שגם מי שאינו מומחה למערכות פתיחה אוטומטיות יבין מיד מהם היתרונות והחסרונות של כל אופציה.

אנחנו אמונים על שיתופי פעולה יעילים עם אדריכלים, מנהלי פרויקטים, מפקחי בנייה ואנשי מקצוע רלוונטיים נוספים. כמו כן אנחנו מיומנים מספיק כדי לבצע כל משימה גם בלוחות זמנים צפופים, וזאת מבלי להתפשר על האיכות. התקנת מעבר מהיר דו כנפי הזזה תתבצע תמיד לאחר תכנון יסודי ותוך שמירה על השקט והניקיון – ועם מינימום הפרעה לשגרה.

עוד חשוב להדגיש כי כל המוצרים שאנחנו מספקים ללקוחותינו, לרבות בקרות כניסה מכל סוג, עומדים בתקנים המחמירים ביותר – ובהתאם תוכלו להפיק מהם מקסימום תועלת במשך שנים רבות מאוד.

מאמרים נוספים
בקרת כניסה ססמי
מעבר מהיר LX
מנוע לחלון בבית
מנוע לחלון בבית
קרוסלות מתכת גבוה מבוקרת
קרוסלות מתכת גבוה מבוקרת

אז מתחברים ?

השאירו פרטים ונציג חוזר אליכם בהקדם

אז מתחברים ?

השאירו פרטים ונציג חוזר אליכם בהקדם

אז מתחברים ?

השאירו פרטים ונציג חוזר אליכם בהקדם

בודק...