דלת אוטומטית

תוכן עניינים

דלת הזזה אוטומטית היא פתרון פרקטי מאוד ואסתטי להפליא. ססמי מערכות בע"מ מציעה מגוון רחב מאוד של דלתות הזזה שנפתחות ונסגרות מעצמן, ועל כן יכולה להבטיח – ולקיים – התאמה מושלמת לכל צורך. גם לניסיון הרב שצברנו במשך 30 שנות פעילות בתחום יש חלק במציאת הפתרון הנכון ביותר בכל מקום: בנייני משרדים, מרכזי קניות, מבני מגורים יוקרתיים, חנות, משרד, מחלקה בבית חולים ובכל מקום אחר שנדרשת בו דלת אוטומטית.

דלת אוטומטית חד-כנפית, דו-כנפית או טלסקופית – הפתרון המושלם לכל צורך

אצלנו תמצאו את כל הסוגים הקיימים של דלתות הזזה אוטומטיות: דלת אוטומטית חד-כנפית, דלת אוטומטית דו-כנפית, דלת הזזה טלסקופית, דלתות עם מערכות מילוט, דלתות הזזה מעוגלות ועוד. 

דלת אוטומטית חד-כנפית, שכוללת כנף אחת אשר נפתחת בפני העוברים והשבים, מתאימה בעיקר לפתחי חנויות ועל כן תוכלו לראות אותה בכניסה לסניפי שופרסל, לחנויות מנטה ועוד. כמו כן זהו פתרון מוצלח עבור כניסות לבתים משותפים ולמשרדים.

דלת אוטומטית דו-כנפית מיועדת למקומות בעלי מפתח רחב. הפתיחה במקביל של שתי הכנפיים מבטיחה כניסה מהירה ללא עיכובים מיותרים. בין השאר מותקנות דלתות אלה בסוכנויות רכב, בתי חולים, גני אירועים, מרכזי קניות ועוד.

הדלתות הטלסקופיות מספקות מענה מצוין למרחבים ציבוריים שיש בהם שטח מוגבל יחסית לדלת. המבנה הייחודי של דלת אוטומטית טלסקופית, כלומר איסוף הכנפיים ביחד זו במקביל לזו, חוסך מקום יקר ומאפשר יצירת פתח רחב. מספר הכנפיים והרוחב שלהן ייקבעו בהתאם למאפייני המפתח.

דלת הזזה אוטומטית אסתטית – כולל עיצוב על-פי דרישה

דלת אוטומטית מכל סוג מתאפיינת גם במראה מרשים ונקי. הדלתות מותקנות על גבי מסילה עילית שבאופן מעשי הינה סמויה מהעין, ניתן לבחור בין פרופיל דק לבין מסגרת עבה בהתאם למפרט הרצוי, וישנה גם אפשרות לעיצוב ייעודי על-פי תוכנית של אדריכל ו/או מעצב פנים (או, כמובן, הדרישות של הלקוח).

במקומות שבהם מבוקש מראה מתקדם וייחודי, ההמלצה שלנו היא על דלת אוטומטית מעוגלת – פירוט לגבי מוצר זה תמצאו כאן. 

היתרונות הנוספים של דלתות אוטומטיות

* יעילות אנרגטית גבוהה – דלת שנסגרת באופן אוטומטי מאפשרת להקטין את צריכת האנרגיה של המזגנים. זהו יתרון משמעותי גם בהיבט הכלכלי, ולא פחות חשוב, מבחינה אקולוגית.

* מקסימום נגישות – דלת הזזה אוטומטית מקלה מאוד על בעלי מוגבלויות והופכת את המבנה לידידותי לכולם.

* היגיינה – ידיות של דלתות במקומות עם נפח תנועה גדול הן מקום אידיאלי להצטברות חיידקים. המנגנון האוטומטי מונע מגע מיותר ומגן על הנכנסים והיוצאים. בנוסף, מושגת הפחתה משמעותית של כמות האבק והמזהמים אחרים שחודרים פנימה בזכות קיצור משך זמן פתיחת הדלת.

* חיסכון בעלויות ניקיון – כשהדלת לא מתלכלכת נחסכת גם העלות של העסקת עובדי ניקיון. הסיבה לכך היא שאין צורך לנקות לאורך כל שעות היום שוב ושוב את הידיות ואת משטחי הזכוכית, מפני שממילא אף אחד לא נוגע בהם – ואפשר להסתפק בניקוי מקצועי בתדירות נמוכה. 

* תחושות חיוביות – כשהדלת בכניסה למשרד או לחנות נפתחת אוטומטית בפני האדם, הוא מרגיש רצוי. כשהידיים עמוסות (תיקים, ילדים, קניות וכו'), מתווספת לתחושה החיובית הנ"ל גם הכרת תודה.

דלתות נבחרות של חברות מובילות וייעוץ מקצועי מועיל 

ססמי מערכות בע"מ משמשת כנציגה בלעדית של חברות מובילות בעולם, ובהן למשל DITEC ו-PORTALP. אנחנו מקפידים להתעדכן בכל החידושים בתחום, ולכן יכולים להציע ללקוחותינו את הדגמים המתקדמים ביותר, הן מבחינת מהירות הפתיחה, הן מבחינת עמידות המנוע ושאר חלקי המערכת והן מבחינת האסתטיות. 

כל החברות שאיתן עובדת ססמי מצוידות בתו תקן ISO 9001, וכל דלת הזזה אוטומטית עומדת כמובן בכל התקנים העדכניים והמחמירים. עוד חלק בלתי נפרד מהמחויבות שלנו למקסימום תועלת לכל לקוח הוא ייעוץ מקצועי – ייעוץ שניתן ללא מחויבות מצדכם, אלא רק מצידנו, ליושרה מוחלטת ולמציאת פתרון נכון לצרכים הספציפיים שלכם.

מאמרים נוספים
בקרת כניסה ססמי
מעבר מהיר LX
מנוע לחלון בבית
מנוע לחלון בבית
קרוסלות מתכת גבוה מבוקרת
קרוסלות מתכת גבוה מבוקרת

אז מתחברים ?

השאירו פרטים ונציג חוזר אליכם בהקדם

אז מתחברים ?

השאירו פרטים ונציג חוזר אליכם בהקדם

אז מתחברים ?

השאירו פרטים ונציג חוזר אליכם בהקדם

בודק...